Tuesday, March 16, 2010

معرفی شرکت مهاجرت به کانادا پارسنشنال

شما که به این وبلاگ مراجعه کرده اید حتما به وبسایت شرکت آقای زارعی و خانم باقرزاده (www.parsnational.ca) مراجعه کرده اید.
لذا با مطالعه ی این سایت با گنده گوییها و تعریفهایی که ما چنینیم وچنانیم و چه میکنیم و وووو.... جایی برای تعریف نکردن نگذاشته اند ، اما هیچوقت فیدبک کارهایشان و نظرات واقعی مشتریانشان را شنیده یا خوانده اید؟ در این وبلاگ من به افشاگری این شرکت شیادی بزرگ اقدام می کنم و از شما خوانندههای عزیز که شما هم از این گروه لطمه ای دیده اید خواهشمندم که به اینجانب در جمع آوری اتهامات آقای زارعی کمک نمایید.

5 comments:

  1. سلام میشه لطفا آدرس ایمیل بدهید .چون من میخواهم با آقای زارعی اقدام کنم.بعد از اینکه وبلاگ شما را دیدم می خوام بیشتر درمورد ایشان تحقیق کنم.
    ممنون

    ReplyDelete
  2. وکیل مهاجرت کانادا ، دلال مهاجرت یا صندوق پستی هفت میلیون تومنی؟

    http://airkanata.blogspot.com/2009/11/blog-post_14.html

    ReplyDelete
  3. دوست عزیز خیلی خوشحالم که از ابتدای تاسیس این وبلاگ پیام مخاطبین و آمار بازدید بالایی داشته ام. من به زودی اطلاعات بیشتری را از این شرکت به سرکردگی آقای زارعی به اطلاع می رسانم تا از به دام افتادن هموطنان عزیز به دام این باند کلاهبرداری جلوگیری کنم.
    آدرس تماس با من :
    parsnational.victim@gmail.com

    ضمنا سال نو ایرانی بر همه مبارک

    ReplyDelete
  4. pas chera bishtar tozih nemidi.man mikham eghdam konam amma nemidoonam ke ba parsnational karam ra shoro konam ya na.kami negaran shodeh am.

    ReplyDelete